voihan mörköjen mörkö!! ottakaa opiksi, älkääkä ilmoittautuko tenttiin vanhan opinto-oppaan avulla. hiukanko täällä ruoskin itseäni kun huomasin, että olen lukenut väärää englanninkielistä tenttikirjaa sata sivua!! ei näin noora!! voihan minun päätäni.

tietokonemagneetti ei päästä minua tästä pois. silmissäkin alkaa jo sumeta. miksei pääsiäisenä tule hyviä elokuvia telkkarista? mä olen kateellinen apalle ku se osti frendejä, sit ku minäki saan palkkaa niin ostan kans. marjun kanssa ollaan varmaan jo katottu kaikki heljän dvd:t tuhanteen kertaan.

on niin muksaa (hei, mäkin alan jo lanseerata tätä sanaa) lukea jotain annan nuoruusvuosia tenttiin. rentoa. mä haluan leipoa. joo, se onkin hyvä idea.

Rachel: They wanna know if I'm okay. Okay.. they wanna know if I'm okay, okay, let's see. Well, let's see, the FICA guys took all my money, everyone I know is either getting married, or getting promoted, or getting pregnant, and I'm getting coffee! And it's not even for me! So if that sounds like I'm okay, okay, then you can tell them I'm okay, okay?-frendit