päätin alkaa ilkeäksi. kiltteydestä ei ole mitään hyötyä. (tai siis tutuille olen tietysti kiltti, mutta alan vihata kaikkia tuntemattomia vieläkin enemmän.) mur mur.  katsoin eilen maanis-depressiivisyys-ohjelmaa. depressiivimörrimöykyt. leikkasin taas hiuksia ja olen rock taas. mukamas.

ei huvita mikään. tarvitsisin lomaa, mutta eihän se sovi kun olemme akateemisia ja tehokkaita. ei lomaa, koskaanikinämilloinkaan.

haluan että joku tekisi minulle ruokaa ja hakisi leffan ja halisi. eikä minun tarvitsisi tehdä mitään. moneen päivään. räydyn silti tänään. en tee ruokaa ja syön jäätelöä ja katson telkkaria ja vihaan englanninkielistä tenttikirjaa jota en ymmärrä.

lähden varmaankin huomenna taas kotiin. vihaan maailmaa ja se vihaa minua. eikö olekin kivaa olla positiivinen ihminen?? tulisi nyt vaan se kesä.

ai niin, olin unohtaa tärkeimmän. hain uuden torin. tykkään.

Can somebody tell me now who is this terrorist
this little pill in my hand that keeps the pain laughin?
Can somebody tell me now  a way out of this -
that sacred pipe of red stone could blow me out of this kiss
am I alone in this...
(the power of orange knickers)-tor