kyllä se sieltä. vanha garbage kurkkii musiikillaan, tosin lyriikoista olen edelleen samaa mieltä. alkaa pää hajota. kohta tentti, en ole lukenut. piti mennä viikonlopuksi kotiin, en ole ollut pitkään aikaan. joudunkin lauantaina yheksäksi tunniksi töihin, joten menen sitten vasta illalla myöhään. äh. kaipaan kotiin.

on taas henkinen väsymys. olin kyllä onnellinen eilen kun kirjallisuuden opettaja kehui viime syksyn analyysityötäni, oli tapahtunut huimaa edistystä. ehkä en sitten olekaan niin surkea kirjallisuuden opinnoissa kuin luulen. (tai no, se analysointi on mulle ollut se kompastuskivi, ei niinkään kirjatentit.) mutta kirjallisuusteoreetikot saavat silti oloni aina tyhjäksi ja hiljaiseksi. on niin paljon asioita mitä ei osaa etsiä eikä huomata.

sataa vettäluntaräntää. ei kiva. tai no, toisaalta. jos olisi sitten kunnon kesä. seuraavat kaksi viikkoa teen viisitoista sivuista  draaman esseetä ja luen 16 kirjaa ja olen töissä.  ihan tarpeeksi päänvaivaa ja stressaavaa. 13.5. tämä vuosi on ohi. aika menee ihan liianliian lujaa. opintojen kohdalla nyt liian hitaasti.

tentin jälkeen kirjastoon. kävin eilen pikaisesti ja voi kun olen sitä kaivannut. kirjojen energia ympärillä. tuhansia tarinoita. kirjastossa on aina turvallinen olo. tänään menen lisää löytöretkeilemään. sitten pitää käydä postissa ja siivota vähän. viikonloppuna tuutorisuunnitelmaa ja kirjoja ja töitä.

illalla apalle ja liisalle. tosi jee. rentouttavaa välillä.  kivaaaaa.

öhmöh dekonstruktiojälkistukturalismifeminismipostkolonialismi ja Teoriat.